neděle 23. února 2014

Dokonalá kabelka?

Ufff...není to tak lehké vést blog společně s těmi všemi povinnostmi, co mám. A to jsem si říkala, že budu přispívat určitě párkrát do týdne. Pracuje se na tom!
Nedávno mi kamarádka básnila o dokonalé kabelce, kterou si koupila na celkem neznámé stránce na internetu. Po tom, co jsem ji viděla ve skutečnosti a slyšela, že ji měla doma už na druhý den od objednání a dokonce s ne zrovna levným dárečkem, jsem se rozhodla, že taky jednu potřebuji. Za úspěšné zkouškové se přece člověk musí odměnit!
Na stránkách eshopu Annadea se mi taky zalíbilo pár kousků, hlavně teda kabelky z nové kolekce Inez. Vybrala jsem pro vás pár těch, které se  mi vážně libí. Objednala jsem si tuto béžovou v kombinaci s hadím potiskem, která je dokonce pořád ve slevě a jsem teda hodně zvědavá, jak bude vypadat ve skutečnosti. Určitě se s vámi potom podělím o reálné fotky.


annadea kabelka bila

Jaký styl/typ kabelky nejčastěji nosíte? A nebojíte se experimentovat v barvách?

annadea kabelka bila


annadea kabelka bila

annadea kabelka cerna

annadea kabelka bila

annadea kabelka cerna

annadea kabelka cerna kabelka bila

annadea kabelka bila
zdroj fotek: www.annadea.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat